Kolejne oszustwo internetowe w regionie. Emerytka straciła oszczędności
W czwartek (11.01), do policjantów z suwalskich funkcjonariuszy policji zgłosiła się 62-letnia mieszkanka Suwałk. Emerytka przekazała, że padła ofiarą oszustów.
Dzień wcześniej, kobieta odebrała telefon. Dzwoniący mężczyzna przedstawił się jako pracownik banku. Podczas rozmowy dowiedziała się, że ktoś włamał się na jej konto i chce wziąć na nią pożyczkę. Rzekomy pracownik banku, polecił kobiecie wypłacić pieniądze z konta, aby uchronić się przed utratą oszczędności. Rozmowa telefoniczna trwała bardzo długo. Wówczas seniorka rozmawiała z kilkoma osobami była przełączana z jednego działu do drugiego. Kolejny rozmówca nakłonił kobietę, aby poszła do banku i wypłaciła wszystkie pieniądze - czytamy w informacji prasowej na stronie KMP Suwałki.
CZYTAJ TEŻ: Kolejny senior z regionu oszukany. 83-latek uwierzył oszustom i stracił ponad 46 tysięcy złotych
Mieszkanka Suwałk straciła oszczędności, bo uwierzyła oszustom
Mieszkanka Suwałk, chcąc zabezpieczyć swoje oszczędności, uwierzyła oszustom i wykonywała ich polecenia. Dodatkowo oszust poinstruował rozmówczynię, jak ma się zachować w banku, aby jego pracownicy nie nabrali podejrzeń. Cały czas trwało połączenie, którego miała nie przerywać.
Niestety kobieta uwierzyła w historię oszusta i pobrała 15 tysięcy złotych, a następnie wpłaciła je za pośrednictwem wpłatomatu na konto przestępców używając przy tym kodów BLIK podanych przez oszustów.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?