Za miesiąc rozpoczyna się wiosenna część sezonu ekstraklasy.
Frankowski to największa gwiazda żółto-czerwonych. Jego powrót do klubu ma być tak wzmocnieniem tak kadrowym, jak i marketingowym. Szefowie Jagiellonii wykorzystują wizerunek popularnego "Franka" do promocji Jagi. Podobnie rzecz się przedstawia z Bośniakiem Skoro, który w swojej karierze występował m.in. w słynnym Olympique Marsylia.
Promocja Jagiellonii widoczna jest w wielu punktach Białegostoku oraz całego regionu. Wkrótce w sprzedaży pojawią się również napoje energetyzujące i woda - produkty spod znaku "jotki". Klub ogłosił wśród kibiców konkurs na nazwę nowych towarów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?