Dieter Schulze, dyrektor generalny Kompanii Piwowarskiej twierdzi że jest zadowolony z ubiegłorocznego wyniku. Przyznaje, jednak że ten rok będzie trudny dla branży piwowarskiej.
- Niekorzystne warunki ekonomiczne, wzrost kosztów surowców oraz, ogólne spowolnienie branży piwowarskiej następują po wielu latach dynamicznego wzrostu - wyjaśnia. - Znaczna podwyżka akcyzy na alkohol oraz próby ograniczenia reklamy nadchodzą zatem w najgorszym z możliwych momentów.
Dużym problemem dla branży są ograniczenia w reklamowaniu napojów alkoholowych. - Będziemy starali się przekonywać polityków, że ograniczenia te będą szkodliwe dla branży i również nieskuteczne ze względu na potrzeby społeczne - mówi Paweł Kwiatkowski, rzecznik Kampanii Piwowarskiej.
Pomimo widma kryzysu Browar jest dobrej myśli i nie zamierza zwalniać pracowników. - Weryfikujemy nasze budżety i rezygnujemy z wydatków, które nie są niezbędne - wyjaśnia Paweł Kwiatkowski. - Niektóre inwestycje przesuwamy w czasie.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?