Ponad 25 proc. mleka produkowanego w Polsce to mleko z Mlekovity, co oznacza, że średnio co czwarta osoba w naszym kraju sięga po mleko z charakterystycznym białym M na czerwonym tle. Przekłada się to na wzrost dynamiki sprzedaży i pozycję numer 1 w wyborach zakupowych Polaków. Potwierdzają to wyniki kolejnych konkursów i rankingów, np. „Wybór Konsumentów Nr 1 – Blix Awards”.
Czytaj również:
– Niezwykle satysfakcjonujący jest fakt, że nasze produkty cieszą się zaufaniem i uznaniem Polaków – to po nie sięgają najchętniej, bo są dla nich numerem jeden w swojej kategorii. Cieszy również wysoki popyt na mleko z Mlekovity: to produkowane w 25 zakładach naszej Grupy jest najlepiej sprzedającym się mlekiem w Polsce – zarówno w kategorii mleka pasteryzowanego, jak i mleka UHT. Jest to wynikiem satysfakcji konsumentów oraz ich zaufania do wysokiej jakości naszych produktów, które są nie tylko smaczne, ale i bogate w składniki odżywcze – podkreśla prezes Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.
Mleko z Mlekovity jest produkowane z zachowaniem rygorystycznego reżimu sanitarnego i technologicznego z najwyższej jakości surowca dostarczanego przez 15 tys. polskich rolników. Szczególnym rodzajem, cieszącym się niesłabnącym zainteresowaniem, jest mleko pasteryzowane - o naturalnym smaku i zapachu.
Jak mówią specjaliści z Mlekovity, jest przeznaczone dla osób w każdym wieku, dostarcza organizmowi cennych witamin i minerałów. Ma też korzystny wpływ w profilaktyce osteoporozy. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii produkcji mleko to jest bogate w naturalną witaminę B12 oraz białko. Pijąc jedną szklankę mleka Polskiego dziennie, można pokryć:
- 40 proc. dziennego zapotrzebowania organizmu na witaminę B12,
- 33 proc. dziennego zapotrzebowania organizmu na wapń,
- 32 proc. dziennego zapotrzebowania organizmu na fosfor,
- 19 proc. dziennego zapotrzebowania organizmu na potas.
Czytaj również:
– Mleko to produkt niezbędny w diecie każdego człowieka. Posiada wyjątkowy skład, dzięki czemu ma unikalne walory zdrowotne, których nie osiąga żaden inny produkt spożywczy. Dlatego w naszej ofercie znaleźć można mleko w różnych wariantach: od najbardziej lubianego przez Polaków mleka Polskiego po ostatnią nowość, czyli mleko wysokobiałkowe Super Body Active. Co ważne, popularność naszego mleka wśród konsumentów sprawia, że właściwie „prosto z produkcji” trafia do lad sklepowych. Dzięki temu klient ma pewność, że kupuje mleko nie tylko najwyższej jakości, ale i najświeższe, co jest szczególnie istotne w przypadku mleka pasteryzowanego – zapewnia Dariusz Sapiński.
Strefa Biznesu: Polska w tym wyścigu wygrywa z Niemcami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?