Ratusz zastanawia się, co zrobić, by przyciągnąć jak najwięcej turystów. Ze statystyk wynika, że w grodzie nad Czarną Hańczą nocuje tylko ok. 6 tysięcy cudzoziemców rocznie. Wśród nich najwięcej jest Litwinów.
Wprawdzie w mieście odbywa się coraz więcej imprez kulturalnych, ale to - zdaje się - niewielu interesuje. Z ogólnopolskiego sondażu wynika, że o kosztownym festiwalu bluesowym wiedziało tylko sześć procent ankietowanych. Natomiast najwięcej osób kojarzyło miasto z biegunem zimna.
Stąd pomysł, by wykorzystać klimat w działaniach promocyjnych. Opracowany właśnie projekt działań promocyjnych zakłada zakup gadżetów w postaci nauszników i czapek z wizerunkiem miejskiej maskotki, czyli MisiaUśmicha, ale też ogrzewaczy do rąk, czy ogrzewanych kapci. Urzędnicy chcą także zainwestować w zakup podgrzewaczy do kubków, a nawet mini lodówek.
Gadżety to jedno, a imprezy - drugie. One również mają nawiązywać do bieguna zimna. Będą więc wyścigi psich zaprzęgów, zawody w lepieniu bałwana, czy związane z pogodą konkursy. Na temat planowanych działań (upublicznione są na stronie UM) suwalczanie mogą wypowiedzieć się do 11 lutego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?