Rzecznicy praw konsumenta nie narzekają na brak obowiązków. Kiedy klient jest niezadowolony z usługi bądź kupionego towaru i nie wie, jak walczyć o swoje, często właśnie do nich zwraca się o pomoc.
- Przede wszystkim informuję go o przysługujących mu prawach - mówi Teresa Mazur, rzecznik praw konsumenta w Urzędzie Miejskim w Suwałkach. - A jeśli sprawa jest poważna, występuję w jego imieniu.
Na co suwalczanie skarżą się najczęściej?
Więcej w papierowym wydaniu "Gazety".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?