MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Towar do poprawki

Julia Szypulska [email protected]
Suwalczanie reklamują niewygodne buty, kiepskiej jakości telefony komórkowe, źle wykonany remont, a nawet... nietwarzowe fryzury.

Rzecznicy praw konsumenta nie narzekają na brak obowiązków. Kiedy klient jest niezadowolony z usługi bądź kupionego towaru i nie wie, jak walczyć o swoje, często właśnie do nich zwraca się o pomoc.
- Przede wszystkim informuję go o przysługujących mu prawach - mówi Teresa Mazur, rzecznik praw konsumenta w Urzędzie Miejskim w Suwałkach. - A jeśli sprawa jest poważna, występuję w jego imieniu.
Na co suwalczanie skarżą się najczęściej?
Więcej w papierowym wydaniu "Gazety".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna